ה'גימיק' של ח"כ חזן: "חרדים קיצוניים הוציאו פאשקוויל"

    בעריש פילמר 2 Comment on ה'גימיק' של ח"כ חזן: "חרדים קיצוניים הוציאו פאשקוויל"
    9:58
    19.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אמו של חטוף מאשימה: גנץ ומפגיני קפלן מונעים חזרת בנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מה לא עושים בכדי להפוך סיור משעמם של חבר כנסת – לסיור בעל התענינות וחשיפה גבוהה. בהודעה שיצא היום (רביעי) לתקשורת נכתב תחת הכותרת "אין כניסה לחברי כנסת!", כי "לקראת סיור משותף של ח"כ אורן חזן וח"כ ענת ברקו יחד עם ראש המטה החרדי בליכוד יעקב וידר שיתקיים מחר בבני ברק בשעה 19:30, הוציאו חרדים קיצוניים פאשקוויל הקורא לכולם למנוע את כניסתם של חברי הכנסת לעיר".

    בהודעה אף נכתב כי "ח"כ חזן המקיים סיורים בכל רחבי הארץ התבקש להגיע גם לבני ברק ולבחון מקרוב את העיר ולהכיר אישי ציבור".

    כמו"כ, הובאה בידיעה תגובתו של ח"כ חזן: "הסיור נולד מתוך מקום של אחדות וקירוב לבבות לשנה החדשה ולא ניתן לקומץ קיצוניים מלא שנאה להלך עלינו אימים. הסיור יתקיים כמתוכנן ואני מזמין את הציבור הרחב לבוא לקחת חלק ולהכיר מקרוב את אחינו ואחיותינו במגזר החרדי".

    פאשקוויל

    לידיעה צורפה מודעת פאשקוויל עם הכותרת: "הזדעזעי עיר התורה" שבה הועלתה מחאה על ביקורו של חזן בבני ברק, באופן המדמה פאשקוויל אותנטי.

    איש ערוץ 10 העיתונאי עקיבא נוביק צייץ בעקבות הדברים: "טריק מספר 1 בספר: הדפסת פשקוויל מזויף כדי ליצור התעניינות בסיור משעמם. מזל שזכרו לא לכתוב למעלה  – הודעה לעיתונות".

    נוביק

    ברשת החברתית כתב נוביק כי "את הפשקוויל המזועזע הזה מפיצים בשעה האחרונה דוברי 'המטה החרדי בליכוד' ואורן חזן. על פניו נראה שחרדים קיצונים מתכוונים להפגין ואפילו להגיע ל"מסירות נפש" (=מכות). אממה, כל מי שראה בחיים פשקוויל או שניים, מריח מיד את הזיוף. זה לא ניסוח של נטורי קרתא, למרות הנסיונות הבאמת מרשימים שזה ייראה אותנטי. בקיצור, אל תפלו מהכיסא אם בדו"ח ההוצאות השנתי של חזן או המטה החרדי בליכוד יופיע סעיף "הדפסת פשקווילים".

    האם ה'גימיק' יעבוד ורבים יבואו להשתתף בסיורו של חזן בעיר התורה? נמתין נראה ונעדכן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      באמת גימיק מטופש, מקווה שבדווקא אנשים לא יתענינו בסיור.